przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Zakończone postępowania

Szczegóły zamówienia
Przedmiot postępowania Zakup 5 szt drukarek laserowych po leasingowych.
Platforma zakupowa
Zamawiający Miasto Czeladź ul. Katowicka 45 41-250 Czeladź
Numer postępowania DU-ZP.271.2.7.2019
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Progi zamówienia zamówienia do 30000 euro
Data ogłoszenia 2019-01-31
Termin składania ofert 2019-02-08 , do godziny: 12:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Adam Jandała tel. (32) 76 37 974 Robert Smaczyński tel. (32) 76 37 953 email: rsmaczynski@um.czeladz.pl
Miejsce składania i otwarcia ofert Składanie ofert: do dnia 08.02.2019r. do godz. 12:00 na kancelarii Urzędu Miasta Czeladź (pokój 219) Otwarcie ofert nastąpi 08.02.2019r o godzinie 12:15 w pokoju 307.

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Kategoria: Powiązane pliki [ 6 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona Informacja o unieważnieniu postępowania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 278
2019-02-11 10:37
Gorczyca Sonia - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
352.94KB
ikona Odpowiedz na pytania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 291
2019-02-04 13:31
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
605.9KB
ikona wzór umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 316
2019-01-31 12:58
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
17.5KB
ikona Charakterystyka przedmiotu zam.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 432
2019-01-31 12:57
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
17.39KB
ikona Formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 327
2019-01-31 12:57
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
35.5KB
ikona Zaproszenie do składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 330
2019-01-31 12:56
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
32KB
Drukuj
Liczba odwiedzin
66401