Jak załatwić sprawę w UM?
Usługi realizowane drogą elektroniczną.
Listę wszystkich spraw wraz z formularzami, które można przesyłać do Urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą można znaleźć na platformie czeladz.peup.pl lub www.gov.pl
Karty informacyjne ułatwiające poruszanie się w procedurach administracyjnych przy załatwianiu spraw w tutejszym Urzędzie Miasta znajdują się w wersji elektronicznej na platformie PeUP dostępnej pod adresem internetowym: czeladz.peup.pl oraz na platformie ogólnopolskiej dostępnej pod adresem: www.gov.pl
Karty nie udostępnione w w/w serwisach internetowych znajdziecie Państwo na samym dole artykułu.
Karty informacyjne.
W karcie informacyjnej podane są wszystkie szczegóły dotyczące trybu realizacji sprawy, terminów oraz niezbędnych dokumentów. Podane jest także miejsce składania wniosku. W celu łatwiejszego korzystania z karty informacyjnych sprawy zostały podzielone na kategorie.
Informacja dla osób niesłyszących.
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) osoby posiadające trudności w komunikowaniu się mają prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego lub tzw. osoby przybranej, która ma im pomagać w porozumiewaniu przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta Czeladź. Usługa tłumacza jest bezpłatna.
Osoba posiadająca trudności w komunikowaniu się jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z usług tłumacza języka migowego ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w Urzędzie, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenia należy dokonać poprzez wysłanie:
- - wiadomości e-mail na adres lub na adres jednego z wydziałów Urzędu,
- - listu drogą pocztową lub złożenie go w kancelarii lub w punkcie informacyjnym Urzędu,
- - informacji przez platformę PEUP lub ePUAP
- lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer 32 76 37 900 lub na numer jednego z wydziałów Urzędu.
Urząd Miasta Czeladź w przypadku braku możliwości realizacji świadczenia zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.
Rejestr zmian strony Jak załatwić sprawę w UM?
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Czeladź
- Pierwsza publikacja
- Olechwieruk Arkadiusz - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2015-10-30 10:47:21
- Aktualizacja publikacji
- Cieślicki Mariusz - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2021-12-24 08:13:35
- Wytworzenie publikacji
- Olechwieruk Arkadiusz - Wydział Prawno - Organizacyjny i Administracyjny 2021-12-24 08:13:35
- Zatwierdzenie
- Olechwieruk Arkadiusz - Wydział Prawno - Organizacyjny i Administracyjny 2021-12-24 08:13:35
- Liczba odwiedzin
- 4297