przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Kluby radnych

Kluby Radnych Rady Miejskiej w Czeladzi

 

 

Kategoria: Kluby radnych [ 6 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona Klub Radnych Łączy nas Czeladź.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 140
2024-10-01 09:21:57
Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny
3.68MB
ikona Klub Radnych Samorząd dla mieszkańców
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 349
2024-06-03 13:11:53
Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny
220.09KB
ikona Klub Radnych Wspolnie dla Czeladzi
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 380
2024-05-29 08:39:33
Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny
212.37KB
ikona Klub Radnych Prawo i Sprawiedliwość
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 305
2024-05-29 08:36:27
Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny
163.17KB
ikona Klub Radnych Wspolnie dla Czeladzi - zmiana składu.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 0
2023-09-08 13:27:59
Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny
246.06KB
ikona Klub Radnych - Wspólnie dla Czeladzi
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 889
2018-12-27 10:05
Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny
784.94KB

 

Kwestie dot. powstawania i funkcjonowania klubów radnych reguluje przepis § 58 Statutu Miasta Czeladź (Uchwała Nr XV/225/2015 z póź.zm.)

§ 58.

  1. Radni mogą łączyć się w kluby tworzone na podstawie kryteriów przez siebie przyjętych, takich jak w szczególności kryteria polityczne, zawodowe, społeczne lub środowiskowe.
  2. Radny może należeć tylko do jednego klubu.
  3. Kluby radnych działają zgodnie z uchwalonymi przez siebie regulaminami, które nie mogą być sprzeczne ze Statutem.
  4. Przynależność do klubu jest dobrowolna.
  5. Fakt utworzenia klubu należy zgłosić Przewodniczącemu w ciągu 7 dni od dnia powstania klubu.
  6. Klub ropoczyna swą działalność z chwilą złożenia Przewodniczącemu pisemnego zgłoszenia o jego utworzeniu.
  7. Przewodniczący informuje Radę o powstaniu klubu na najbliższej sesji następującej po otrzymaniu zgłoszenia o utworzeniu klubu.
  8. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. powinno zawierać:
    • nazwę klubu;
    • imię i nazwisko przewodniczącego klubu;
    • listę członków klubu wraz z ich własnoręcznymi podpisami.
  9. Do zgłoszenia należy dołączyć regulamin, o którym mowa w ust. 3, a po każdej jego zmianie złożyć tekst jednolity regulaminu uwzględniający dokonane zmiany.
  10. W razie zmiany składu osobowego klubu lub jego rozwiązania, przewodniczący klubu zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Przewodniczącego.
  11. Kluby mogą przedstawiać swoje stanowisko we wszystkich sprawach będących przedmiotem obrad Rady, jak również zgłaszać projekty uchwał, wnioski, dezyderaty, postulaty, itp.

Rejestr zmian strony Kluby radnych

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Czeladź
Pierwsza publikacja
Olechwieruk Arkadiusz - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2015-10-30 11:15:46
Aktualizacja publikacji
Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2024-10-01 10:40:23
Wytworzenie publikacji
Joanna Woźniak 2024-01-25 10:39:33
Zatwierdzenie
Joanna Woźniak 2024-01-25 10:39:33
Rejestr zmian
Drukuj
Liczba odwiedzin
5822