Kluby radnych
Kluby Radnych Rady Miejskiej w Czeladzi
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
Klub Radnych Łączy nas Czeladź.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 191
|
2024-10-01 09:21:57 Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny |
3.68MB | |
Klub Radnych Samorząd dla mieszkańców
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 398
|
2024-06-03 13:11:53 Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny |
220.09KB | |
Klub Radnych Wspolnie dla Czeladzi
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 428
|
2024-05-29 08:39:33 Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny |
212.37KB | |
Klub Radnych Prawo i Sprawiedliwość
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 349
|
2024-05-29 08:36:27 Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny |
163.17KB | |
Klub Radnych Wspolnie dla Czeladzi - zmiana składu.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 0
|
2023-09-08 13:27:59 Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny |
246.06KB | |
Klub Radnych - Wspólnie dla Czeladzi
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 944
|
2018-12-27 10:05 Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny |
784.94KB | |
Kwestie dot. powstawania i funkcjonowania klubów radnych reguluje przepis § 58 Statutu Miasta Czeladź (Uchwała Nr XV/225/2015 z póź.zm.)
§ 58.
- Radni mogą łączyć się w kluby tworzone na podstawie kryteriów przez siebie przyjętych, takich jak w szczególności kryteria polityczne, zawodowe, społeczne lub środowiskowe.
- Radny może należeć tylko do jednego klubu.
- Kluby radnych działają zgodnie z uchwalonymi przez siebie regulaminami, które nie mogą być sprzeczne ze Statutem.
- Przynależność do klubu jest dobrowolna.
- Fakt utworzenia klubu należy zgłosić Przewodniczącemu w ciągu 7 dni od dnia powstania klubu.
- Klub ropoczyna swą działalność z chwilą złożenia Przewodniczącemu pisemnego zgłoszenia o jego utworzeniu.
- Przewodniczący informuje Radę o powstaniu klubu na najbliższej sesji następującej po otrzymaniu zgłoszenia o utworzeniu klubu.
- Zgłoszenie, o którym mowa w ust. powinno zawierać:
- nazwę klubu;
- imię i nazwisko przewodniczącego klubu;
- listę członków klubu wraz z ich własnoręcznymi podpisami.
- Do zgłoszenia należy dołączyć regulamin, o którym mowa w ust. 3, a po każdej jego zmianie złożyć tekst jednolity regulaminu uwzględniający dokonane zmiany.
- W razie zmiany składu osobowego klubu lub jego rozwiązania, przewodniczący klubu zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Przewodniczącego.
- Kluby mogą przedstawiać swoje stanowisko we wszystkich sprawach będących przedmiotem obrad Rady, jak również zgłaszać projekty uchwał, wnioski, dezyderaty, postulaty, itp.
Rejestr zmian strony Kluby radnych
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Czeladź
- Pierwsza publikacja
- Olechwieruk Arkadiusz - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2015-10-30 11:15:46
- Aktualizacja publikacji
- Joanna Woźniak Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2024-10-01 10:40:23
- Wytworzenie publikacji
- Joanna Woźniak 2024-01-25 10:39:33
- Zatwierdzenie
- Joanna Woźniak 2024-01-25 10:39:33
Drukuj
- Liczba odwiedzin
- 5916