Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Czeladź zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.czeladz.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- dokumenty PDF nie wszystkie są w całości poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.);
- pliki PDF, DOC itp. - nie wszystkie pliki są poprawne formatowanie tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie).
- Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury). Niektóre dokumenty zamieszczane są w postaci skanów (dotyczy to przeważnie plików pochodzących od zewnętrznych podmiotów).
- Nie wszystkie zamieszczone nagrania z sesji Rady Miejskiej w Czeladzi posiadają napisy.
- Nie wszystkie tabele mają nagłówek dla każdej kolumny lub nagłówek dla każdego wiersza.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Transmisje obrady Rady, podczas prezentacji na żywo, nie mają napisów. W ciągu 7 dni po transmisji, publikujemy stenogram z tych obrad.
- Strona zawiera mapy.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anety Siemieniec — mejlowo lub telefonicznie 32 763 79 78.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Urząd Miasta Czeladź
- Adres: ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź
- mejl: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Miasta Czeladź
ul. Katowicka 45
41-250 Czeladź
Za budynkiem Urzędu - od strony Parku Harcerskiego Kamionka - znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami oraz wejście z podjazdem.
W holu na lewo od wejścia znajdują się drzwi do windy.
Na parterze budynku (poziom 0) znajduje się Punkt Informacyjny, w którym można uzyskać wszelkie potrzebne informacje oraz poczekalnia, gdzie można oczekiwać na pracownika, w przypadku niemożności dotarcia do danej komórki/wydziału Urzędu.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, na prawo od schodów.
W budynku urzędu w punkcie informacyjnym znajduje się pętla indukcyjna.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacja o urzędzie miasta Czeladź w języku łatwym do czytania (ETR).
Urząd Miasta Czeladź zapewnia bezpłatną usługę tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw urzędowych po wcześniejszym zgłoszeniu. Zgłoszenia można dokonać:
- telefonicznie pod numerem 32 76 37 978,
- mailowo: lub ,
- za pośrednictwem platformy ePUAP: /umczeladz/pisma lub /umczeladz/SkrytkaESP,
- wysyłając faks na numer 32 76 33 694.
format | Nazwa pliku | Publikacja | Rozmiar |
---|---|---|---|
![]() |
Schematy rzutów pięter budynku
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 541
|
2020-09-16 07:54 Smaczyński Robert - Wydział Organizacyjno - Administracyjny |
1.46MB |
Rejestr zmian strony Deklaracja dostępności
- Podmiot udostępniający informację
- Urząd Miasta Czeladź
- Pierwsza publikacja
- Cieślicki Mariusz - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2020-06-22 14:13:51
- Aktualizacja publikacji
- Smaczyński Robert - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2025-04-08 08:33:54
- Wytworzenie publikacji
- Robert Smaczyński - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2025-04-08 08:33:47
- Zatwierdzenie
- Robert Smaczyński - Wydział Organizacyjno - Administracyjny 2025-04-08 08:33:47
- Liczba odwiedzin
- 3296