przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Zakończone postępowania

Szczegóły zamówienia
Przedmiot postępowania Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
Platforma zakupowa
Zamawiający Miasto Czeladź ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź
Numer postępowania NP/166/D/SE-AG/18
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Progi zamówienia zamówienia do 30000 euro
Data ogłoszenia 2018-02-06
Termin składania ofert 2018-02-09 , do godziny: 12:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Adam Jandała tel. (32) 76 37 990 Robert Smaczyński tel. (32) 76 37 953 email: rsmaczynski@um.czeladz.pl
Miejsce składania i otwarcia ofert Składanie ofert: dnia 09.02.2018 r. godz. 12:00 w Kancelarii Urzędu Miasta Czeladź Otwarcie ofert: 09.02.2018 r. o godzinie 12:30 w pokoju nr 307 w budynku UM przy ul. Katowickiej 45.

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Kategoria: Powiązane pliki [ 5 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona 166_ Informacja o udzieleniu zamówienia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 434
2018-02-21 12:04
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
119.07KB
ikona Załącznik nr 3 - projekt umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 440
2018-02-06 13:44
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
29KB
ikona Załącznik nr 2 - formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 413
2018-02-06 13:43
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
83.23KB
ikona Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 586
2018-02-06 13:42
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
89.55KB
ikona Zaproszenie do składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 420
2018-02-06 13:38
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
33.5KB
Drukuj
Liczba odwiedzin
66633