przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Wnioski i interpelacje Radnych

Szczegóły dokumentu

Tytuł dokumentu 0003.133.2016 Wniosek W. Maćkowski w sprawie informacji dot. wykonania nawierzchni hali przy MZS.
Kategoria Interpelacje/Wnioski/Zapytania Radnych
Plik Zobacz plik typ pliku: pdf 415.58KB
Źródło dokumentu Radny RM w Czeladzi
Status Obowiązujący
Uwagi

Daty

Data wytworzenia 2016-12-19
Obowiązuje od 2016-12-19
Obowiązuje do

Zmieniony przez dokumenty

Uchylony przez dokumenty

Zmienia dokumenty

Uchyla dokumenty

Dodatkowe informacje

Załączniki

Nazwa Format Rozmiar Data / Udostępniony przez
0003.133.2016 Odpowiedź na wniosek typ pliku: pdf 811.28KB 2017-01-12 / Bochenek Mateusz - Wydział Prawno - Organizacyjny
0003.133.2016 Odp. na Wniosek typ pliku: pdf 433KB 2017-01-23 / Bochenek Mateusz - Wydział Prawno - Organizacyjny

Rejestr zmian dokumentu

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Czeladź
Osoba udostępniająca informację Bochenek Mateusz - Wydział Prawno - Organizacyjny (2016-12-27 15:10:28)
Pierwsza publikacja Bochenek Mateusz - Wydział Prawno - Organizacyjny (2016-12-27 15:10:28)
Aktualizacja publikacji ()

wszystkie dokumenty

Drukuj
Liczba odwiedzin
481412