przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Uchwały Rady Miejskiej

Szczegóły dokumentu

Tytuł dokumentu Uchwała Nr LXII/800/2023 Rady Miejskiej w Czeladzi w sprawie zasad i trybu postępowania o udzielenie, rozliczenie i kontroli wykorzystania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach, wpisanych do rejestru zabytkó
Kategoria Uchwały Rady Miejskiej
Plik Zobacz plik typ pliku: pdf 333.17KB
Źródło dokumentu Rada Miejska
Status Obowiązujący
Uwagi

Daty

Data wytworzenia 2023-01-10
Obowiązuje od
Obowiązuje do

Zmieniony przez dokumenty

Uchylony przez dokumenty

Zmienia dokumenty

Uchyla dokumenty

Dodatkowe informacje

Załączniki

Nazwa Format Rozmiar Data / Udostępniony przez

Rejestr zmian dokumentu

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Czeladź
Osoba udostępniająca informację Łazarz Marcin - Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych (2023-01-12 10:25:37)
Pierwsza publikacja Cieślicki Mariusz - Wydział Organizacyjno - Administracyjny (2023-01-12 10:35:43)
Aktualizacja publikacji Smaczyński Robert - Wydział Organizacyjno - Administracyjny (2023-01-23 15:11:34)

wszystkie dokumenty

Drukuj
Liczba odwiedzin
2209873