przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Zakończone postępowania

Szczegóły zamówienia
Przedmiot postępowania Zakup 10 szt drukarek laserowych poleasingowych
Platforma zakupowa
Zamawiający Miasto Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź
Numer postępowania NP/99/D/SE-AG/17
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Progi zamówienia zamówienia do 30000 euro
Data ogłoszenia 2017-01-24
Termin składania ofert 2017-01-30 , do godziny: 08:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Adam Jandała; tel. (32) 76 37 974; Robert Smaczyński; tel. (32) 76 37 953; email: rsmaczynski@um.czeladz.pl
Miejsce składania i otwarcia ofert Miejsce składania ofert:Kancelaria Urzędu Miasta, ul. Sportowa 2, 41-250 Czeladź. Otwarcie ofert: 30.01.2017 r. o godzinie 8:00 w pokoju nr 11 w budynku przy ul. Sportowej 7

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Kategoria: Powiązane pliki [ 4 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona Informacja o wyborze oferty
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 724
2017-02-01 12:20
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
12.43KB
ikona Korekta Zaproszenie do składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 568
2017-01-27 13:52
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
31KB
ikona Formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 813
2017-01-24 10:17
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
20.11KB
ikona Zaproszenie do składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 714
2017-01-24 10:16
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
258.55KB
Drukuj
Liczba odwiedzin
70987