przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Zakończone postępowania

Szczegóły zamówienia
Przedmiot postępowania Zakup 12 szt. komputerów stacjonarnych - poleasingowych
Platforma zakupowa
Zamawiający Miasto Czeladź
Numer postępowania NP/211/D/SE-AG/17
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Progi zamówienia zamówienia do 30000 euro
Data ogłoszenia 2017-03-03
Termin składania ofert 2017-03-08 , do godziny: 08:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Adam Jandała tel. (32) 76 37 974 Robert Smaczyński tel. (32) 76 37 953 email: rsmaczynski@um.czeladz.pl
Miejsce składania i otwarcia ofert Miejsce składania ofert: Kancelaria Urzędu Miasta ul. Sportowa 2 , 41-250 Czeladź Otwarcie ofert: 08.03.2017 r. o godzinie 8:30 w pokoju nr 11 w budynku przy ul. Sportowej 7.

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Kategoria: Powiązane pliki [ 4 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona Informacja o wyborze oferty
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 527
2017-03-09 14:00
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
54.25KB
ikona wzór umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 613
2017-03-03 12:43
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
41.5KB
ikona formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 603
2017-03-03 12:43
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
40.5KB
ikona Zaproszenie do składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 590
2017-03-03 12:42
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
47.5KB
Drukuj
Liczba odwiedzin
70989