przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Zakończone postępowania

Szczegóły zamówienia
Przedmiot postępowania Zakup Ultrabooka- 1szt
Platforma zakupowa
Zamawiający Miasto Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, NIP: 625-24-48-720, Regon: 276257512
Numer postępowania NP/350/D/SE-AG/17
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Progi zamówienia zamówienia do 30000 euro
Data ogłoszenia 2017-04-24
Termin składania ofert 2017-04-27 , do godziny: 10:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Adam Jandała, tel. (32) 76 37 974; Robert Smaczyński, tel. (32) 76 37 953, email: rsmaczynski@um.czeladz.pl
Miejsce składania i otwarcia ofert Miejsce składania ofert: Kancelaria Urzędu Miasta, ul. Sportowa 2, 41-250 Czeladź do dnia 27.04.2017 r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert: 27.04.2017 r. o godzinie 10:30 w pokoju nr 11 w budynku przy ul. Sportowej 7

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Kategoria: Powiązane pliki [ 4 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona Informacja o rozstrzygnięciu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 500
2017-04-28 12:46
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
49.74KB
ikona Wzór umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 550
2017-04-24 16:21
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
41.5KB
ikona Formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 546
2017-04-24 16:21
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
63KB
ikona Zaproszenie do składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 550
2017-04-24 16:20
Chrzanowska Maria - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
66KB
Drukuj
Liczba odwiedzin
71583