przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Zakończone postępowania

Szczegóły zamówienia
Przedmiot postępowania Zakup komputerów, dysków i drukarki
Platforma zakupowa
Zamawiający Miasto Czeladź; ul. Katowicka 45; 41-250 Czeladź
Numer postępowania NP/581/D/SE-Ag/17
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Progi zamówienia zamówienia do 30000 euro
Data ogłoszenia 2017-06-20
Termin składania ofert 2017-06-26 , do godziny: 10:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Adam Jandała tel. 502-699-779; Robert Smaczyński tel. (32) 76-37-953; e-mail: rsmaczynski@um.czeladz.pl
Miejsce składania i otwarcia ofert Oferty należy składać do dnia 26.06.2017 r. do godziny 10:00 w Kancelarii Urzędu Miasta ul. Sportowa 2; 41-250 Czeladź. Otwarcie ofert : 26.06.2017 r. o godzinie 10:30 w pokoju nr 11 w budynku przy ul. Sportowej 7 w Czeladzi.

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Kategoria: Powiązane pliki [ 4 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona Zawiadomienie o nieudzieleniu zamówienia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 528
2017-06-28 12:52
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
40KB
ikona Projekt umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 566
2017-06-20 14:47
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
43KB
ikona formularz ofertowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 519
2017-06-20 14:47
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
187.47KB
ikona Zaproszenie do składania ofert
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 466
2017-06-20 14:46
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
222KB
Drukuj
Liczba odwiedzin
70990