przesuń do treści
BiP
Siedziba Urzędu Miasta w Czeladzi

Zakończone postępowania

Szczegóły zamówienia
Przedmiot postępowania Zakup Serwera i zasilacza awaryjnego UPS
Platforma zakupowa
Zamawiający Miasto Czeladź ul. Katowicka 45 41-250 Czeladź
Numer postępowania NP/1237/D/SE-AG/17
Status zakończone
Typ zamówienia Dostawy
Progi zamówienia zamówienia do 30000 euro
Data ogłoszenia 2017-11-16
Termin składania ofert 2017-11-20 , do godziny: 12:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Adam Jandała tel. (32) 76 37 990 Robert Smaczyński tel. (32) 76 37 953 ; email: rsmaczynski@um.czeladz.pl
Miejsce składania i otwarcia ofert Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź; ul. Katowicka 45; 41-250 Czeladź

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Kategoria: Powiązane pliki [ 6 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
ikona Informacja o udzieleniu zamówienia
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 483
2017-12-12 11:49
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
117.46KB
ikona Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 453
2017-11-21 15:16
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
57.59KB
ikona zał 1_formularz ofertowy - serwer i zasilacz (Poprawiony!)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 603
2017-11-16 14:17
Strączek Sergiusz - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
26.11KB
ikona zał 2- Opis Przedmiotu Zamówienia_ serwer i zasilacz.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 521
2017-11-16 11:33
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
56.5KB
ikona zał 1_ Formularz Ofertowy - serwer i zasilacz (NIEAKTUALNY!)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 509
2017-11-16 11:33
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
62KB
ikona Zaproszenie do składania ofert- serwer i zasilacz.
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 511
2017-11-16 11:32
Gierat Katarzyna - Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wew.
79KB
Drukuj
Liczba odwiedzin
71003